I'm back!

Sorry för dålig uppdatering, men jag har haft så sjukt mycket att göra: plugga, träna, träffa kompisar etc. Men nu är jag back on track! :)

Såg mammas pojkar igår med Anna (min syster), sjukt kul och ett bra program att se när man känner sig lite sådär lagom torsdagsseg.

Har sovmorgon till 11, då är det naturkunskap som gäller och sen matteprov. Känns som att jag kan det nu :) sen ska jag träffa en kompis i stan över en fika.

Har inga riktiga planer i helgen förutom att plugga och träna, får se om det dyker upp nåt :)

Nej, nu ska jag äta frukost! :)


Dagens outfit :) inget smink så inget face ;)
(lånade min syrras spegel, sorry Anna;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0